Sv

Nathaliiiiew om Frågor 1:
Smeknamn: Bella (WTF? Bullen då.. ASSOW AMAGAD BULLE, SHIET VAD BESVIKEN JAG BLIIIIR!)
Hur sminkar du dig? Rouge, ögonbryn och mascara
(WHUT? AAAAASOOOOW, SNÄLLA BEERÄTTA HUR. SMINKAR DU DIG MED ÖGONBRYNEN LKSOM? hur gör man, har velat veta aaaaaslänge.)
PUUUSS, LOVE UR BLOGGGGG

Haha nolifer.


Sv:HAHA mår du bra?. Okej jag kallas Bullen och köttarn också. Sen med ögonbrynen fyller jag i dom längst in med ögonbrynspenna och använder en eyebrown fix från h&m och formar dom till den form jag vill. PUSS hihi TACK fjorre. 

Forever alone...
28 Januari, 16:45


Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

HAHAHAHAHAHAHA.



MEN AHAHAAAW, JAG TRODDE DU SMINKADE DIG MEEED ÖGONBRYNEN? Shiieeet... ASSOW.

2012-01-29 @ 14:53:36
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: