Frågor 1


Är du kär? Jag vet inte, småkär kanske?
Är du en sportfåne? Om jag är
Är du trött? Inte speciellt
Är du shoppingsugen?
Är du töntig? Inte nu
Är du ressugen? Oh ja
Är du skolsugen? Lite...
Är du irriterad? Lite
Är du festivalsugen? Nej
Är du alkholsugen? Dricker inte
Är du saknad av nån? Hoppas det
Smeknamn? Bella
Bästa åldern? Typ 4, fast livet leker nu också
Bästa tidningen? -
Hur sminkar du dig? Rouge, ögonbryn och mascara
Hur många timmar sov du inatt? Typ 8 och en halv
Vilken film såg du senast? Ingen aning
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook
Vad sa du senast till vem? Kommer inte ihåg?
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Hedda, Taaaak :) <3
Vad gjorde du i förrgår? Skrattade på no:n och levde livet
Vad har du gjort idag? Inget, ätit frukost
Vad ska du göra idag? Spela fotboll
Hur många msn-kontaktetr har du? Har inte använt msn på jätte länge så jag vet inte
Vilket land besökte du senast? Kuba
Hur många snälla känner du? Många!
Vad såg du senast på tv? Nyhetsmorgon...
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Ingen aning
Senaste köp? Godis
Vad har du dåligt samvete för? Inget som jag kommer på
Vad har du för skor? Inga på mig, annars converse på vår, sommar och höst och Vinterskor på vintern
Vad har du på dig nu? T-shirt och mjukisbyxor
Vilken musik har du lyssnat på idag? Bruno Mars och Äckligt
Är du vegitarian? Skulle inte klara livet utan kött!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej men kommer göra
Vad heter dina kusiner? Robin, Nathali, Elliot, Juliette, Leonard, Klara och Ida!
Är du feminist? Hahha nej, faktiskt inte
Vad drack du senast? Vatten
Gillar du att laga mat? Ibland
När sjöng du senast? Igår tror jag?
Håller du det städat? Ibland
Vad gör dig lycklig? Familj, vänner och roliga personer


Postat av: hedda

är det sån här från internet eller har folk frågat? om det är internet grej, kan jag bajta den (länkar dig då!) <3

2012-01-28 @ 15:10:11
URL: http://heddaa.webblogg.se/
Postat av: Nathaliiiiew

Smeknamn: Bella (WTF? Bullen då.. ASSOW AMAGAD BULLE, SHIET VAD BESVIKEN JAG BLIIIIR!)

Hur sminkar du dig? Rouge, ögonbryn och mascara

(WHUT? AAAAASOOOOW, SNÄLLA BEERÄTTA HUR. SMINKAR DU DIG MED ÖGONBRYNEN LKSOM? hur gör man, har velat veta aaaaaslänge.)

PUUUSS, LOVE UR BLOGGGGG



Haha nolifer.

2012-01-28 @ 16:45:46
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: