Sorry

Hej!
Sorry för dålig uppdatering denna helg, har varit rätt upptagen men här är en sammanfattning om denna helg:
Fredag: Skola som vanligt med långa lektioner men ändå en rätt rolig skoldag. Min klass gör dagarna seriöst!
Under kvällen var jag med Fanny och Alice, de åt middag här tillsammans med min bonusmammas kusin och hans barn, trevligt, och tacos blev det. Gott! Sen gick vi ut i vår stuga och kollade på The Lucky One men Zac Eftron och jag dör vad snygg han är! Haha. De sov här också, mys! 
Lördag: Vi vaknade och käkade frulle och sen skulle båda hem. Jag skulle baka äppelpaj till kräftskivan med grannarna på kvällen och de blev riktigt lyckade! Så kräftskiva på kvällen men la mig rätt tidigt så att jag inte skulle dö på söndagen. Fick också veta att laget hade vunnit mot Bajen med 3-2, blev så jävla glad. Så duktiga mina tjejer!
Söndag:Gjorde inte mycket egentligen, Åt frulle, städade lite, åt tidig middag med familjen och syrrans pojkvän. Sen kollade vi på The avengers fast vi hann inte se hela. Men den är grym än så länge iallafall. 
Och Måndag: Skola som vanligt, helt okej dag. Fotboll, SO, Matte, Svenska och Spanska, lätta lektioner med bra flyt på de alla iallafall! Så åkte jag direkt till träningen med Fanny och Alice efter. Kollade på den och åkte hem och käkade middag. Sen var jag lite med världens bästa lillesyrra och sen hamnade jag här. Kul. Nu ska jag kolla PLL eller spela robinsonspelet tror jag, haha prova om ni inte har gjort det, det är askul! Finns på TV4 Hemsida. Bloggar sen eller imorgon då. 
Kyssar!

Kul vi hade!

Snyggingen himself!♥

Hittade en rätt snygg kille att ha som låsskärm också! 
Magrutorna asså broooor!

Födelsedag om 15 dagar och lillebror om ca en månad. Nedräkning nu då!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: