Middag

Tjaba!
Sitter i taxi med Melinda och hennes mamma nu. Vi ska åka och käka i stan för Melindas mamma fyller år, hon bjöd med mig dessutom som en tidig födelsedagspresent till mig. Så himla snällt!
Jag var hos min kusin idag och firade honom, han fyller 5 några dagar efter mig så idag var det kalas med släkten. Imorgon ska vi fira mig för jag fyller år på Tisdag så det ska bli kul!
Igår var det ju kärrtorpslöp så ingen skola, det ösregnade och jag kunde ju inte vara med så jag satt och väntade tills alla skulle bli klara typ. Sen fuskade typ halva skolan och halva sprang fel pga en lärare så det vart fett kaos men min klass var duktiga iallafall. Som vanligt!
Fick skjuts hem av Elin och Anton, så snällt! Sen kollade jag film och vi hade bara en myskväll hemma.
Men nu ska jag vara social!
Kyssar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: