LÖRDAG

Hej!

Ledsen för dålig bloggning, har ingen ork. Det är ofta ett #tpl i mitt liv just nu. Jag bara orkar ingenting. Igår var jag hos fina Melinda och vi kollade Charlies änglar. Såklart gjorde hon mig på bättre humör! Idag har jag kollat match som mitt lag spelade mot AIK, en synd förlust med 1-2 men de är i slutspel i sanktan iallafall och det är ju bra! Jag har precis haft ännu ett släktkalas. Fick såklart mer presenter då så det var kul! Nu tänkte jag uppdatera min telefon till iOS 6 och bara hoppas på att inget raderas som det gjorde för mig en gång. Fan vad sur jag vart då. Men håller på att lägga in alla bilder på datorn, ifall att det skulle hända. Sen ska jag läsa lite i Cirkln och sånt, så får morgondagen bli världens pluggdag för mig också! 
Kyssar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: