Lite tråkigt sådär på söndagskvällen

Är du::

1. Är du singel? Yes!
2. Är du lycklig?  Kan väl må bättre.
3. Är du uttråkad? Haha nej? just nu? lite kanske.
4. Är du ledsen? Ofta, när ingen ser.
5. Är du italienare? Ehm nej.
6. Är du gravid? Gud nej!
7. Är du full? Nej.
8. Är du en cooling? Om jag är.
9. Är du från Irland? Öh nepp, svensk brutta här!

10. Är dina föräldrar gifta? De var innan de skilde sig.

 

Kärlek

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? 
Måste man ens fråga?
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
 Det är klart.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nepp
6. Har du haft en hemlig beundrare?
 Jag vet inte, tror inte det.
7. Är du kär? Jag vet inte, jag är tom.
8. Vill du gifta dig i framtiden? Jag tror det.

 

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon tror jag, fast båda!
3. Katt eller hund? Katter, fett kattiga
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Tror fler vanliga kompisar, fast man vill ju alltid ha en bästavän!
5. TV eller Internet? Kollar inte TV så internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola FTW
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Festar inte så får väl bli en mysig hemmakväll, det sitter inte fel!
8. Pengar eller lycka? Lycka all the way
9. Dag eller natt? Båda!
10. MSN eller mobil? Mobiiiil! Finns det ens nån som använder MSN längre?

 

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Jag brukar inte smita hemmifrån...
2. Brutit ett ben? Om man inte menar just benet så har jag brutit nyckelbenet, tre gånger....
3. Gjort nåt du ångrar? Ojoj.

4. Hoppat Bungee Jump? Aldrig!
5. Ljugit för någon du tycker om? Vem har inte det?? 
6. Ätit en hel tårta? Nej gud nej.
7. Gjort bort dig offentligt? Säkert, fast inte brutalt.
8. Tappat mat i skolmatsalen? En ång i typ fyran. Gjorde som de alltid gör i animerat, halkar och slänger maten bakåt...
9. Gråtit när ett husdjur dog? Nej har aldrig haft husdjur, är pälsallergiker.
10. Velat försvinna? Varje dag.

 

Vad såg du på tv sist? Nån fim men kollar inte TV.
Vems blogg läste du sist? Systrarnaq.blogg.se. Frågorna är därifrån.
Vad åt du sist? Flan och glass.
Vem pratade du med sist? Mamma.
Vem ringde du sist? Mamma.
Vem messade du sist? Mamma haha.
Vad läste du sist?  Cirkeln.
Vem kramde du sist? Öh mamma tror jag.
Vem bjöd du sist på något? Kommer inte ihåg.
Vad köpte du sist? Tuggummi.

Ska Sova nu, bloggar imorgon.
Kyssar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: