INGEN ORK

Hejhej!
Har bara inte orkat blogga under veckan och orkar inte berätta om den heller. Det var vanlig skola och många prov osv. Igår var jag med pappa och Sofia i stan. var supermysigt och slutade på T.G.I. FRiDAYS, asgott! Hittade två skitsnygga tröjor också som pappa betalade och Sofia shoppade loss, haha. I fredags fick jag min födelsedagspresent av Melinda och det var en skitsnygg klocka. Jag tyckte att det var för mycket men hon insisterade.Så nu har jag en klocka på armen också! Tack min älskade!
Idag har jag pluggat och kollat match, tjejerna spelade 2-2 mot BP, vilket var jättebra, men BP skadade också BÅDA våra målvakter, tack! Jaja det är första slutspelsmatchen på söndag tror jag så den ska jag väl kolla på. 
Fick BTW mina urbanears idag, röda och så jävla snygga. Skitbra ljud i dem också, och betalade ingenting. Världens bästa föräldrar man har! Men nu ska jag kolla på min SO lite och lyssna på Vad söt du e som jag och Alice drogade i sexan! 
Kyssar!

♥♥


Postat av: Hildana

Jätte fin blogg! Kolla gärna in min :)

2012-10-06 @ 11:06:04
URL: http://hildana.blogg.se/
Postat av: Anna

Men vilka fina hörlurar :)

2012-10-12 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: