Hoppsan!

Tjena!
Juste, Hade ju en blogg också.. haha. Veckan som var, var helt ok. Skolan var lugn och vi hade klassfoto i torsdags. Hoppas det blev bra, inget spex tyvärr, synd. I fredags hade jag, Fanny och Seb askul på engelskan iallafall, fyfan. Garvade skitmycket, haha mina friends är bäst! Jag gjorde inget speciellt på fredagskvällen, kollade PLL och gjorde min svenskauppgift för denna vecka, vi håller på med ett grupparbete där man är sina egna lärare. Bokcirkeln heter den, du läser en bok, och varje vecka är du en karaktär, tex ordletare, så ska du hitta typ 10 ord från så långt du har läst. Haha det är komplicerat att förklara men det är iallafall skitkul. Jag har dessutom en jättebra grupp som består av mig, Melinda, Alice, Moa och Ida och vi läser boken Cirkeln. Ett tips till alla som vill läsa en bra bok, har typ läst 100 sidor och den är påväg att bli min favoritbok! Jaja.

Igår var det full rulle, både min bonusmamma och min bonuspappa fyller år den åttonde september, så på dagen var det lunch för min bonusmamma och på kvällen så var det middag för in bonuspappa, trevligt och Alice var med. Sen drog vi til konsum och köpte B&J och sen hem till Alice och kolla på film. Sen somnade vi.

Vaknade vid typ 10 idag och Alice och jag gjorde frulle och kollade film medans vi åt, en chickflick såklart! Sen drog jag hem för jag och mamma skulle shoppa skor och vinterjacka till mig, jackan var dessutom på rea så vi sparade 500 kronor, fynd! Kom hem riktigt nöjd! Bild senare. Sen fyllde vi på mitt SL- kort äntligen, och jag duschade och hamnade här. Ska kolla PLL och ta det chilla nu.
Visar bild på skorna och jackan senare.
Kyssar!

Lite av veckan, hittade en kille som gjorde 122 i spanskabokn, haha coolt!

9 dagar kvar, sen fyller jag 15!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: