Födelsedagsfirande i förskott

Hola a todos!
Jag sov ju hos Melinda efter den supertrevliga middagen igår på ciao ciao grande som bestod av kött och till efterrätt Fruktsallad med smält vit choklad och glass på det. Det var ruggigt gott! Jag och Melinda åkte taxi hem och kollade film. Sen var vi så trötta så vi somnade.
Vaknade upp och åkte typ hem direkt efter vi hade käkat morotskaka, mihi gott!
Bakade en äppelpaj och firade en massa tills gästerna kom. Det bästa på hela firandet var att min farfar kom i skjorta, kavaj och röda byxor, Hahah Sture-P!!! Behövde såklart ta foto! Fick massor med fina presenter också, tack för det. Men har inte fått pappas och Annas paket, det får jag på tisdag. Längtar! Sen har jag pluggat och gjort makaronipudding med min syster, den står iugnen just nu. Men nu ska jag plugga lite till så hörs sen.
Kyssar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: