Åherre vilken bra födelsedag det blev. Verkligen. Inte.

Hej!
Fyller ju somsagt år idag, äntligen. Men dagen började med att jag mådde så himla illa så jag inte kunde gå till skolan. Det sög. Men iallafall, spenderade dagen i sängen och framför TV:n. Jag mådde mycket bättre senare på dagen och nu mår jag prima. Åt fondue till middag som jag hade valt eftersom det händer max en gång per år. Haha. Och nu ska jag käka B&J. Fick göra det bästa av dagen även fast jag mådde dåligt i början av den. Bloggar imorgon.
Kyssar!

Bildbrist, men behövde ändå bilderna till min instagram. Följ mig där: isabellaclaesson :)

Postat av: Erika

Grattis igen snygging! Skönt att du fick fira lite med B&J iaf :) Puss!

2012-09-18 @ 23:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: