Vilket datum är det?

Hej!
Sitter just nu i min säng och ska fixa mig för natten. Hade vanlig skoldag idag med Hemkunskap där jag, Fredrik och Natta levererade med våran pannkakstårta. Så jävla god. Efter skolan stod jag, Fanny och Alice och snackade lite med killarna om våran bra cover på Malcolm Brandins låt Bredängsstil, men de ska inte mobba oss för de har också en apkonstig video på Facebook och när jag tog upp det slutade de. Så jävla rätt. Haha. Så vi snackade lite till och sne drog vi. Gick till Konsum och sen hem till mig och åt och lirade Fifa och sen sjöng vi lite Singstar på det. Nicenice. De gick för nån timme sen. Imorgon börjar jag nio och har ingen aning om hur jag ska komma till skolan. Haha jag går nog. Jaja jag bloggar väl imorgon fast är ganska Busy då så får se.
Kyssar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: