Haha mycket bloggning

Det blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Hela veckan innan lovet och under lovet kunde jag inte blogga, jag satt inte ens vid datorn tror jag. Jag låg bara i sängen och kollade på film och åt Alvedon. Dagarna efter operationen gjorde knät så jävla ont, men jag har knappt ont nu. Igår så var det skola igen också, tillbaka till helvetet tänkte jag, fast min klass är ganska hjälpande och de skojmobbas bara så det är faktiskt chill. Det värsta är väl att jag har en ryggsäck med alla mina skolböcker i på mig på dagarna, men det går bra. Alla springer runt och testar kryckorna osv. Jag har skaffat snapchat på min telefon så jag och Sofia skickade till varandra när jag hade NO idag, jag tog ett smygfoto på killarna men tydligen såg han det och han skrämde skiten ur mig! Jag och Natta kunde inte sluta garva! Hahahhaha! Jaja dagarna går rätt fort och på fredag är det min lillasysters dansuppvisning och avslutningsfest med laget. Jag saknar dem så himla mycket, allihopa. Och Lena har ju slutat också! Jag tycker det är tråkigt iallafall.
Men jag bloggar nog lite senare för har inga läxor idag.
Ta hand om er!
Kyssar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: