Bekännelser

Jag skrattar väldigt mycket och jag kan skratta åt någonting som hände för en vecka sen.

Hatar när folk ska klaga på allt, ursäkta uttrycket men håll käften och lev med det.

Vill sluta Gubbängsskolan och börja på gymnasiet nu, däremot vill jag ta med mig nästan hela min klass. De är grymma!

Jag längtar absolut mest till i sommar när jag får spela fotboll igen, mitt mål är att nästa höst få spela min första sanktanmatch på ett och ett halvt år.

Är jätterädd för att glömma fotbollen under denna period och komma tillbaka och inte vilja spela fotboll. Det har hänt många.

Jag älskar att ha stöttande och försvarande kompisar som alltid hjälper mig. Tack för att ni finns!

Hatar katastroffilmer och tror att världen kommer gå under 2012.

Det enda godis jag äter är choklad.

Har jättelånga fina naglar men jag gör aldrig något fint med dem.

Hatar att bli arg på mina föräldrar eller bli utskälld av dem, därför försöker jag alltid vara så snäll som möjligt mot dem. Jag älskar dem så mycket!

En av mina största drömmar just nu är att gå på en fotbollsmatch mellan Barcelona och Real Madrid på camp nou med min pappa. Om jag skulle få se Messi spela skulle jag bli så glad!

Motton:
Live the way you love, love the way you live.
You are all beautiful, God makes no mistakes.
Hellre dålig humor än ingen humor alls.

Kyssar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: