Sjuk

Heeeej!
Asså shit, jag bloggar ALDRIG. Ledsen för det! Jag sitter aldrig vid datorn och mobilen är så tråkig att blogga från så gör aldrig det. Iallafall orkar jag inte berätta om alla dagar sen sist jag bloggade men från i måndags. Jag gick till skolan som vanligt på morgonen och hela skoldagen gick bra. När jag kom hem blev jag så sugen på kladdkaka så jag ställde mig och gjorde en, det blev nog den perfektaste kladdkaka jag någonsin gjort. Städade sen köket så rent som det aldrig har varit någonsin. Käkade lax till middag och kände mig lite hängig. Sen låg jag i min säng och pluggade och så BAM! värst huvudvärken och halsont. Kunde inte sova på hela natten så stannade hemma tidsag, idag känner jag mig bättre men halsen gör fortfarande jätteont när jag sväljer. Så tvingar liksom mig själv när jag ska svälja. Jaja imorgon har vi studiedag och jag ska faktiskt plugga och friskna till mer. Bloggar kanske senare, Kramar!

Såååå Snyyyyyyyyyyyyyygg------>>>^
♥älskar dig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: