SÅ GLAD!

Tja tja bloggen!
Hur mår ni? Själv mår jag toppen. Därför att en film som vi spelade in på SM försvann från mobilen när jag hade sparat den och alla blev typ as sura. Sen uppdaterade jag mobilen idag till iOS 5.1 och VIPS så kom filmen fram, längs bak i albumet. Jag tror jag aldrig har blivit så glad asså! Haha. Jaja idag har jag ju varit hemma eftersom vi har studiedag. Jag vaknade, kollade DH och käkade frulle. Bakade kärleksmums som blev sååå goda. Pluggade sen lite NO som jag ska fortsätta med nu. Fikade framför DH med mamma och kollade klart säsong 3 eller4? och gick till mobilen och såg filmen och nu sitter jag här och garvar för mig själv, haha!
Ni kommer inte få se den, hahha. Jag måste plugga Matte och NO nu men bloggar mera sen, Kramar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: