Jag suger...

Heeeej!
Haha jag suger på att blogga! Jag försöker men det blir liksom inte av. Haha den senaste veckan har det inte hänt nåt speciellt. Eller spelade match i fredags och tränade igår, vi var fyra på träningen.... Elitlaget! Haha. Både igår och idag har jag vaknat jättetidigt, skit! Jaja ikväll ska Melinda sova här för imorgon ska vi spela dm först med niorna sen med vår klass och om vi vinner går vi till final så nu får vi ragga som fan, killarna åkte ju ut i fredags. Haha ett minne för livet! Vad taskig jag är nu! Ikväll ska jag också spela match mot Tyresö 96, jag tror de är väldigt bra men det är vi också. Jaja Melinda kommer säkert få mig att blogga ikväll så vi hörs väl då, Kramar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: