Globen

Tja tja!
Gårdagen var bra. Först åkte jag och pappa till stan för att fixa ett pass till mig, väntade skitlänge och jag tror att vi gick 6 promenader+ fick i oss en fika innan det var våran tur. Sen åkte jag hem till mamma och jag, mamma och Sofia tog bilen till globen. Alla parkeringsplatser var upptagna så vi åkte tll farsta där jag klippte mig och vi käkade lite, tog en räkmacka på Voltaires i farsta, gott! Sen drog vi hem och satte oss och valde film. Innan vi började titta åkte vi iväg och köpte thaimat och saker till chokladfondue. Vi kollade på filmen: I Hate Valentines day, den var helt okej. Sen kollade vi på melodifestivalen och det var helt klart rätt bidrag som gick vidare! Sen gick jag och lade mig för jag trodde jag skulle spela träningsmatch på morgonen mot Tyresö men har fortfarande lite halsont så ville inte bli mer sjuk så skippade det. Jaja snart ska jag och mamma till globen igen och handla lite, men bloggar senare, Kramar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: