Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 10 fakta om dig själv

1. Mina föräldrar och systrar är det bästa jag har. Kan inte leva utan dem.
2. Bär på en liten hemlighet som mina vänner snart ska få veta.
3. HATAR mjölk men tvingar i mig det.
4. Tyckte inte Justin Bieber var snygg förut, vad sjutton tänkte jag med?! :)
5. Älskar att baka!
6.När jag var mindre var pyssla typ det roligaste jag visste.
7. Ska till Turkiet i sommar med en gamal klasskompis och barndomsvän.
8. 2006 var nog ett av de bästa åren i mitt liv.
9. Min mormor gick bort i cancer den 16 Juli 2009. Det var en av de värst dagarna i mitt liv, hon var en ängel.
10. Saknar när jag var liten, hade faktiskt en underbar barndom även fast mina föräldrar skilde sig. Allt var bättre då, som man säger.

Inte jätte nytaget men nån vecka sen :)


Postat av: ELIN PILGREN

Snygg bild! <3

2012-03-12 @ 21:27:10
URL: http://elinpilgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: