Måste väl inte blogga heeela tiden...

Hola!
Hur mår ni? Själv är humöret på topp just nu, vilket det inte har varit de senaste dagarna pga, äh jag vet inte? Haha.
I tisdags drog jag och Alice hem till Jullan, vi har ju inte setts på en evighet! Saknat henne, så det var skitkul. Vi käkade pizza, snackade och dunkade musik. Jag åkte hem och åt och åkte sedan till Jullan igen för att sova där. Vi kollade Sverige- Frankrike och äntligen fick vi vinst, fast det inte hjälpte. Vi åkte ju ändå ut ur EM.. Sen somnade jag och sov i typ en timme, vaknade kollade på mobilen och såg ett sms. Smsade till kl 6 på morgonen med personen. Mhihhihih. Sen sov jag till tolv och drog mig lite i sängen.
Vi åt frukost vid ett och låg lite till i sängen. sedan fixade vi oss och gick till konsum, sen gick vi hem till min mamma för jag skulle hämta saker att ta med till pappa. Gick till konsum igen och skulle köpa en fralla. I kassan ser jag min pappa och får skjuts hem. Skönt. Haha. Åt hemlagade hamburgare med pommes till middag. Sen gick jag och Natta ut på en prommenad i 2 och en halv timme. Jätteskönt och mysigt. Vi gjorde en liten dans till Next to you med Justin Bieber också. Haha. Sen gick jag hem och sov. 
Vaknade imorse och gick och duschade, vilket jag tyckte var skitsmart tills jag solade i en timme och blev svettig igen, jaaaa! Sen kom Sofia hem och gjorde lunch till mig, snällt. Sen kom Alice över och vi hade vattenkrig, det var nog det sämsta kriget ever men det var kul. Sen kom pappa och min farmor lite efter och alice gick hem. Vi åt kött med pommes, mm gottigottgott. Sen hamnade jag här, ska väl lägga mig snart för ska upp tidigt och åka till min min gamla klasskompis Marcus land, min och hans pappa är typ jättebra kompisar. Men det blir nog kul. Sover där en natt, sen åker Sofia och jag buss hem och pappa stannar en natt till. Jaja bloggar kanske imorgon, annars på lördag. Puss.

BTW! Har vetat länge att jag ska få ett lillesyskon men nu vet jag att det blir en lillebror. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: