KYgydgasigfiasgshn

Faaaaaaaaan!
Åh, så jävla sur över att Sverige förlorade!! Det suger! Fanfanfanfanfanfan!
Jaja livet går väl vidare, eller inte...
Imorgon ska vi ha klassens dag och spela mot 9F, Vi kommer förlora med typ 10-0 om vi inte har jättetur och Edvin, som är målvakt, typ räddar oss. Men jag får ju inte vara med så får väl coacha eller något sånt. haha. Fast tror ändå att min klass kommer satsa som fan och 9F är värsta lallarna så man vet ju faktiskt aldrig hyr det går. Har iallafall sovmorgon till 10 men ska väl krypa ner i sängen iallafall och dränka mig i tårar för att Sverige förlorade. Haha.
Blog u later. Kisses.

Från en liten photoshoot som jag och Natta hade i Onsdags.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: