KULIGA DAGAR

Tjenare tjenare!
Efter att inte gjort någonting igår följde jag med mamma för att köpa blommor och lite annat. Efter skulle jag till Melinda, Cesar och Seb skulle också dit sa de men jag och Melinda trodde att de skojade, men när Cesar skrev ett sms till mig och sade att de var påväg till Melinda fick vi panik. Jag packade mina saker för att åka till Melinda. Seb och Cesar ringde skitmånga gånger men jag pallade inte svara, haha. Jaja de blev typ assura för att de hade åkt så himla långt i typ en timme för att komma hem till Melinda och så stod de där, vid kärrtorps tunnelbana helt forever alone. Melinda ville inte att de skulle vara sura på henne så jag gick och mötte dem vid kärrtorp och vi hade en rätt rolig kväll. Vi snackade och Seb ojade sig om att han inte var på Summerburst på stadion, haha. Sen lade vi oss.
Vaknade upp och somnade om. Gick upp med Melinda vid ett och skulle dra till farsta och köpa preent till min pappa som fyller år imorgon! Käkade på donken och handlade med Melinda och Sofia och sen åkte jag hem och åt middag och nu sitter jag här. Forever alone. Ska kolla en film med mamma sen så det blir mysigt. Jaja bloggar mer sen, puss!
Finfina
Trodde ni ett inlägg utan en egopic eller, haha?

Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Gillar att du skriver vad som har hänt i minsta lilla detalj. "Sen år jag en macka.. gottigt."
Skojigt! ;)

2012-06-18 @ 00:33:44
URL: http://torpenbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: