Idag

Hej dudes!
I morse vaknade jag och Melinda och gick upp och käkade lite frukost. Sedan skulle Melinda hem och jag på magnetröntgen. Lite läskigt detdär men det gick bra. Sen ikväll skulle jag och Melinda gjort något men hon fick andra planer så vi ses imorgon istället. Gick till planen med Fanny men det var fullt med lag där så vi tog en kort promenad till Tallkrogen och träffade på Alice med hennes hund Dixie. Hon gick också med då förstås och sen gick jag hem. Rensade jordgubbar och åt dem medans jag såg på matchen Spanien-Irland. Åh Torres är såååå snygg!!
Han gjorde ju 2 mål också innan han blev utbytt. Jaja nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske hata Melinda för att hon dissade mig denna kväll, haha. Jaja bloggar väl senare eller imorgon. Pussar!
Hej snygg liksom.

Postat av: Emelie Bjurström

svar: Olivia tackar, såg dej tyvärr inte men jag mår bra! Hur mår du själv? kram <3

Svar: Det låter toppen! Jodå jag mår fint :) <3
isabellaclaessons.blogg.se

2012-06-15 @ 12:19:45
URL: http://emiisliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: