2012-06-23

Hejsan!
Somnade kl 06.30 typ igår pga mitt smsande med någon, hihih. Gick upp ca en och en halv timme efter för att vi skulle åka iväg. Gårdagen var kul faktiskt. Vi åt och gjorde midsommarkransar. Tog båten till pappas kompis land och käkade oxfilé på kvällen. Gott! 
Somnade ganska tidigt eftersom jag hade somnat så sent dagen innan och jag skulle upp vid tio för att sätta mig på bussen hem. Pappa stannar en natt till. Jag och Melinda gick på bio och så Snowhite and the huntsman, eller vad den heter, den var ganska bra faktiskt. Nu är vi hemma och ska väl inte göra nåt speciellt. Har ju ff men Sofia är hemma och jag och Melinda ska kolla på EM sen och käka B&J, mums. Jaja ska låta Melinda blogga nu sen vet jag inte vad vi ska göra. Bloggar sen eller imorgon, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: