16 Juni 2012

Hej på er!
Melinda drog precis för hon skulle spela match. Men vi ska göra något efter sen. Seb, Garca och Cesar ville göra nåt efter deras match men de är så himla jobbiga, de ringde typ 7 gånger till min mobil igår och minst lika många till Melinda. Haha vi får se hur det blir med det. Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på medans Melinda spelar match. Ska iallafall fylla på mitt SL kort så jag har sommarlovskort för det behövs verkligen, så har man världens bästa föräldrar som betalar det också!
Jaja nu ska jag väl fortsätta med att göra ingenting och så får vi se vart det leder, bloggar mer sen, puss!

Fasnat! Justin Bieber♥


Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Du och din Bieber.. jag och min 1d.. :)

2012-06-16 @ 14:52:41
URL: http://torpenbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: