13 Juni 2012, igår

Tja tja! Allt bra?
Med mig är det fint, slutade ju skolan igår så det var kul men ändå tråkigt att alla nior slutade! Jag och Moa var ju somsagt på balen och kollade när alla kom, finfina var dem allihopa! Sen drog vi till pizzerian och mötte Natta och sen gick vi hem till henne tills de andra kom, vi snackade och prövade våra klackskor och var spända. Kollade film på kvällen och lade oss sedan. Kunde typ inte sova på natten men det gick bra. På morgonen gick vi upp, käkade frukost och fixade oss. Tog bilder som vanligt och gick sedan till skolan. Där var det samling i klassrummet, ut på skolgården där rektorn höll tal, man sjöng och niorna släppte ballonger. Samma visa varje år, haha. Nästa år ska fan vi släppa ballonger! Vi gick till klassrummet och fick våra betyg och sen drog jag hem till pappa, packade lite till mamma och gick hem till henne.
Mötte upp Fanny på konsum och vi köpte chips. Sen åkte vi till gullmars där vi mötte alla tjejer, och vi åkte till flaten. Några killar i klassen kom också så det blev hur mysigt som helst! Vi grillade, snackade och badade, jättkul!
Sen drog vi och jag kom hem och duschade, åkte till Blåsut och mötte Melinda och vi skulle gå till söderbysjön och Melinda skulle bada, jag orkade inte bada dock. Vi var asnära och då såg vi att hela (gamla?) 9F var där och precis skulle gå, vi ville inte gå förbi dem så vi kubbade upp i skogen och när vi gick ner igen kom Kevin och Ab, två killar där, och frågade vad vi skulle göra. Vi berättade att vi skulle bada och dem gick. Det varroligare än vad det låter som! Vi gick till en liten vik typ och Melinda badade, sen drog vi till kärrtorps tub och träfade Kevin (igen), Daniel och Linnea, snackade lite med dem och drog hem till mig och åt rabarberpaj. Sen lade vi oss.
Det var helt klart den roligaste och bästa dagen på hela året!
Melinda hjälpte med det, Love u!

Lite bilder från avslutnigen och efter!

Jag innan och vi tjejer efter skolavslutningen, Mad love!

Vi innan avslutningen när vi fotade.

Min skolavslutningsoutfit och vår lilla grillningsplats.

Alice och Mathilda badade och Seb stekte i Melindas Ray Ban´s.

Moa, Natta, Johanna och Joanna badade medan Edvin körde på Ältaswag! Haha

Johanna och Natta hoppade högst uppifrån

Melinda kunde först inte stå.. eller nåt.. Men sedan kom hon upp på benen och hoppade i!
Föresten var det andra saker som hände idag som gjorde mig jätteglad! YOLO Broe♥
Åh 13/6-12, ett datum att minnas!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: