Sommarlov

Hola hola!
Ledsen för att jag inte har bloggat sen jag typ slutade skolan men det är sommarlov och jag har varit rätt upptagen. Men veckorna innan jag åkte till Turkiet så var jag typ med min fina Melinda varje dag. Var sen i Turkiet, kom hem och var med Melinda i två dagar till och åkte sedan till London med mamma och systern min. Vad kul det ver! Shoppade en massa saker. Är hemma just nu och denna vacka ska jag nog mest ta det lugnt. Kolla på träningen ska jag iallafall ta och göra imorgon. På onsdag åker jag och mamma till Alice land över dagen. Saknar henne otroligt mycket!
Saknar Melinda sjukt och längtar tills vi ska göra alla saker som vi har att göra på våran `göra i sommar lista´.
Idag tog jag andra livmoderhalscancersprutan, det gör ändå inte så ont. Sen gick jag en prommis med Fanny som jag också har saknat jättemycket. Åt och kollat lite på vänner. Nu ska jag käka glass och kolla OTH, YOLO.
 Jag har varit världens lyckligaste och jag kan ha gråtit mig till sömns detta sommarlov, men jag lever livet.
Kyssar till er.

......


Cesar proffsfotograf
Min älskade♥ Spanien tog EM Guld, glaaaada!!

 
Tripp till hammarbybacken♥

Tripp till söderbysjön♥
MOT TURKIET!

Jag och Jag, fina syster och älskade pappa

Egoista

J
ag och fina systrar♥

Egos

Calippo lime och gyros♥ Min hennatatuering

Sista dagen.

Hemma!

Och så var det London♥

Lite som hände där, Abercrombie and fitch♥ Magrutor

All min shopping+ lite underkläder till och ett Justin Bieber iPhoneskal, looove

Oj vilken bildbomb det blev, men hela sommarlovet än så länge (Y)

Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Fan vad du shoppat då. Vill också.
Btw, älskar Julias pose, den ska jag använda mig av. *Bitch, I have arrived.*

Svar: Haha så nice!Jag vet, så skön ju!
isabellaclaessons.blogg.se

2012-07-24 @ 16:36:02
URL: http://torpenbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: