26/7 2012

Heeej!
Var ju somsagt på träningen i Tisdags och det var jättekul att träffa de som var där. Det blev sen bestämt att jag skulle hålla i träningen imorgon eftersom ingen tränare kunde komma. Så jag måste planera lite vad vi ska göra, men det blir ju något lätt såklart. Haha. Föresten hoppas du blir bättre Johanna, som sträckte sig på träningen! 
Alice sov här efter träningen och vi kollade Karate Kid och gick och lade oss ganska tidigt eftersom vi skulle åka till hennes land dagen efter. Så igår var jag, mamma, Alice och Alice mamma på deras land och hade det mysigt! Vi grillade och spelade spel mm. Imorse åkte vi hem och jag duschade, kollade på film och nu sitter jag här. Ska väl äta snart och planera för träningen imorgon, men jag bloggar antagligen senare.
Kyss!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: