Frågor 2

Dagens låt: Från hjärtat
Dagens dusch: I morse...
Dagens frisyr: Fult utsläppt, big curly!
Dagens smink: Mascara
Dagens händelse: Inget speciellt....
Dagens planer: Kolla film
Dagens vill ha: Pojkvän...
Dagens saknad: Alice, Melinda och mormor
Dagens drog: iPhonen! Varje dag....
Dagens tråkigaste: Att colan är slut
Dagens finaste: Sofia såklart
 Dagens måste: Somna tidigt
Dagens dricka: Cola
Dagens köp: Spetstrosor och strumpor, samt en havreboll.
Dagens mat: Kött! och nej jag ska inte ätas, haha trååkig humor...
Dagens kärlek: Han som jag vill ha!
Dagens mående: Bra men huvudvärk!
PEACE OUT!♥


Postat av: Nathalie - TMM

Dagens saknad: Alice, Melinda och mormor

Jaja okej, men skit i mig då. SKIT I MIG BARA!!!!



När börjar vi imorgon?

2012-01-29 @ 18:23:42
URL: http://thoughtsmoviesme.blogg.se/
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

OJ? Från min konstiga blogg blevre, nu blire rätt!

2012-01-29 @ 18:24:07
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: