Frågor

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad som vanligt
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Hm.. Mögelost 
Kläder just nu: Tröja, linne och mjukisbyxor, sockor också
Musik just nu: Just the way you are, Bruno Mars
Vad sa du senast: Tack!
Sommarplaner: Vara med kompisar, bada, spela fotboll och åka till Turkiet
Fisk eller badkruka: fisk!
Saft eller alkohol: Saft såklart
Hur många kuddar sover du med: 2-3
Favoritväder: Soligt och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min iPhone med internet och resten går inte att svara på.
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Det är olika men älskar att sova
Sparare eller slösare: Mitt emellan
Bästa film: Gladiator, King Kong, Forrest Gump, American Pie och alla tonårsfilmer som finns typ.
Tror på liv på andra planeter: Jag vet faktiskt inte
Kommer du ihåg din första kärlek: Riktiga första? Nej
Älskar du henne/honom fortfarande: -
Har du några homosexuella vänner: Nej
Tror du på mirakel: Ja det är klart!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Ibland
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Lite ibland
Snarkar du? Jag vet inte, jag tror det ibland iallafall ;)
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Oh ja!
Äckligaste insekten: Spidel och kackerlacka(om det är en insekt?)
Största svaghet: ?
Det här är jag bra på: Haha ingen aning? 
Bästa bok?  Vet inte, Jag är Zlatan kanske
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Läsa tankar
Vad vill du jobba som? Fotbollsproffs!
Chips, morötter eller godis? Morötter just nu
Pizza eller hamburgare? Beror på när och var, men Pizza på sommarkvällar köpta på tallkrogens Pizzeria sitter inte fel!
Skriver du dagbok? Ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej inte just nu
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)? Stökigt rum men vill ha rent, huste rent och lägenheten ren!
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig i hela mitt liv!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Om jag gör, men bara på vissa maträtter
Gillar du att sjunga? Ja det är klart
Anser du att du är stark? Jag är biff och kött, så det är klart ;)
Brukar du sola? Nej  
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och sväljer luft eller dricker vatten uppochner
Röker du? nej!
Snusar du? Usch nej!
Använder du knark? Absolut inte!
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Har du en besatthet? Nej det tror jag inte

Ställ ni också frågor, Kramar!


Postat av: Tove Waldemar

Sv: Tack så mycket!! :)

2012-01-16 @ 21:28:36
URL: http://tovewaldemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: