That should be me

Shoo katter!
Shit vad jag älskar min klass, det är bara den bästa! Sorry för dålig bloggning idag. Dagen började iallafall med engelska, sen skulle hela klassen gå till Gubbängshallen och träna, alla halkade och puttades, Skit kul! Sen var inte början av träningen så kul men matcherna var kul. Köttare som man är köttar man in i alla, haha. Sen stannade jag, Natta, Melinda, Moa, Cesar, Seb, Edvin och några till och spelade mot varann i typ en kvart utan mål men till sist gjorde killarna mål, Men vi var bättre, haha! Så vi var nöjda ändå. Skit kul var det iallafall. Sen hann vi inte käka lunch för vi behövde byta om. Direkt till matten där jag och Natta kämpade på och blev nästan färdiga, grymt! Vi frågade Cesar om hjälp några gånger, haha han blir så glad då! Jaja efter det Svenska där vi inte hade nån lärare typ, och vi fick jobba med vad vi ville. Haha kaos! Sen var det no och det var kul, jag, Mathilda och Natta gjorde klart vårat grupparbete, duktiga!
Har käkat och snart kommer Alice och Melinda, Mys! Det blev ett långt inlägg, hörs, Kramar!
Talanger allihopa! nästan....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: