Söndag

Tja!
Har nu varit i farsta med mamma och ska snart kolla film. Cupen gick helt ok. Igår spelade vi: 0-0, 1-0 och 2-2. Idag 3-2 och 0-2, vi förlorade mot GUSK och åkte ut. Men vi spelade iallafall skit bra fotboll. Jag är cp trött eftersom jag gick upp typ halv sju i morse, bli gå och lägga sig tidigt ikväll. Imorgon spelar niornas killar dm och vi har ingen fotboll, jag Fanny och Melinda ska iallafall kolla. Hoppas dom går vidare, de vann dm förra året. Fick reda på i fredags att vi ska möta Engelska skolan, Stureby och Enskede skola, Ganska lätt grupp (inget illa menat!) men förra året var det en tjej i en av dessa tre skolor som spelade i converse innomhus liksom...och hoppas vi spelar bra annars förlorar vi. Jag ska iallafall kolla film nu, hörs, Kramar!

Blev underkläder och strumpor till garderoben!
Jag just nu, FUL!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: