Sanningar

Jag tänkte lägga upp lite sanningar, eftersom ni inte vet så mycket om mig.

Jag har skilda föräldrar.
Många skäms för sina föräldrar, det gör inte jag.
Jag har ett helsyskon, sen ett hel/halv syskon och två halv brorsor.
Jag bor i Tallkrogen och Gubbängen.
Spindlar och hajar är något som jag verkligen inte klarar av.
Min klass är stökig men bäst.
Älskar att lyssna och sjunga jätte högt till låtar man har minnen av.
Jag var på Cuba sommaren 2011. Min bonuspappa Osvaldo kommer därifrån.
Älskar att åka tunnelbana och buss länge.
Jag har världens gulligaste lillasyster.
Jag ÄLSKAR Justin Bieber.

Ni kan gärna ställa frågor om det är nåt ni undrar, Kramar!♥


Lillasyster Julia och Syggingen själv liksom!


Postat av: Anonym

Wohoo, en ny blogg att läsa, :)

så söt hon är! <3

2012-01-15 @ 20:53:44
URL: http://elinpilgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wohoo, en ny blogg att läsa, :)

så söt hon är! <3

2012-01-15 @ 20:55:13
URL: http://elinpilgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: