Måndag

Hej!
Har precis käkat pasta med ost och skinksås, gott! Dagen var okej, niornas killar spelade 3 gruppspelsmatcher och vann alla tre, woho! Sen gick jag, Melinda och Fanny till skolan och käkade lunch. So efter det och vi kollade film om mat och koldioxid utsläpp i hemmet. Sen vad det matte och jag och Natta kämpade på, vi fick också veta att vi skulle jobba matte på öppethus. Sämst. Sen var det No och At och vi fick såklart sluta tidigare, som vanligt. Jag gick hem och bakade havreflarn och kollade Dh. Nu ska jag chilla framför fb tror jag, hörs, Kramar!

Jag förra typ våren eller nåt?
Förändrad tycker jag!


Postat av: Mathilda

JAG har också ätit pasta med ost och skinksås! :O <3

2012-01-30 @ 19:29:36
URL: http://baratilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: