Lördag Den TjugoFörsta i Första TvåTusenTolv

Hej ni!
Alice gick hem för någon timme sen och Melinda gick lite tidigare. Igår var det kul, vi drog till hemmakväll och köpte godis sen drog vi hit. Vi satte oss och chattade med Cesar och messade med Seb, Haha sköna killar asså! Skit kul iallafall, sen lade vi oss och kollade på film i stugan, Mys! Melind somnade i typ mitten av filmen och sen efter lade jag och Alice oss. I morse vaknade vi runt halv 10 och Satte på Sex And The City, lååång film. Sen drog Melinda och jag och Alice åt frukost. Jag duschade och kar fixat mig. Ska fråga pappa om vi kan göra nåt idag, annars blir det väl FIFA som gäller, hörs, Kramar!
8 års kalas, saknar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: