Lördag den 28 Januari 2012

Hej sötisar!
Vaknade rätt tidigt idag, har precis käkat frukost. Igår skulle jag rensa jackfickorna och insåg att jag måste ha tappat min skåpnyckel på restaurangen eftersom den inte låg i fickan. Blev skit pisst off, för en skåpyckel... Men jag älskade den, haha den var böjd och fastnade i alla kläder... Men vi ska ringa till Restaurangen iallafall och jag hoppas att den är kvar eller att någon har hittat den. Då får jag väl åka dit. Senare ska jag spela Älta cup, och slutspel imorgon. Haha jag klarar typ inte ens en helg utan min klass, sagt det hundra miljarder gånger men dom är bäst! Jag ska fråga mamma om hon kan ringa restaurangen nu, Kramar!

Haha satsade att göra en laguppställning i DM i sjuan på paint....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: