Krig


Hello bro!
Sitter hemma hos pappsen och har precis käkat middag, Gott! Skolan var chill, vi hade först fotboll som faktiskt var kul, sen So med vikarie, Matte och No. Påvägen tillbaka från No:n blev man såklart nerputtad i snön av Timon och han ställer sig och sparkar snö på mig, Jätte mysigt...! Haha men det var kul. Sen At och sluta tidigare, Älska måndagar! Efter skolan skulle Alice och jag till farsta och shoppa lite och käka subway, gott. Påvägen till tuben drar Timon ner Hedda och jag kastar en snöboll på hans öra, haha han jagade mig men fick aldrig tag på mig, var för snabb! Haha alla killar stod och kollade när jag sprang och snackade om att jag var snabb och kött. Haha sjukt kul när jag sprang värsta omvägen och kom typ 50 m framför killarna och dom fattade inget. Sen kutade jag och Alice till tuben och mina händer var stelfrusna, men Timon fick inte tag på mig så jag antar att jag är DÖD imorgon när det gäller snöbollskastningen... Jag köpte iallafall en tröja på bikbok, ska baka med Sofia nu, blog u later, Kramar!
Nya tröjan, Bikbok 199:-                                             Jag idag
Sen vill jag bara säga krya på er till mina fina kompizar Johanna och melinda som båda är sjuka idag, Ilu♥
Puss!

Postat av: Melinda

Älskar dig Bella! <3

2012-01-23 @ 19:21:47
URL: http://lifewithphotos.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack Bella, puss❤

2012-01-24 @ 00:19:49
Postat av: Anna

Fin blogg sötis!! <3 Puss/ Anna

2012-01-24 @ 11:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: