Hemma 16.15

Hej ni!
Skoldagen var okej. det blev väldigt myckt snöbollskastning och hela klassen fick skit först, men sen var det bara några killar som fick skit. Fick inte så mycket på mig iallafall, Tack gud! Resten av skoldagen var tråkig som vanligt, So, Matte, No och AT. Vi fick sluta tidigre också, ett plus på dagen. Sen fick vi veta att min hemkunskapsgrupp också skulle få sluta tidigare imorgon, ett till plus. Iallafall nu har jag precis varit i farsta med Mathilda. Det var kul, hon skulle kolla efter en present till Elin. När vi var färdiga käkade vi en macka på SubWay, jäklar vad gott det var, hade aldrig ätit det förut. Jaja jag bloggar nog snart igen, Ni får gärna ställa frågor till mig! Kramar!


Postat av: Mathilda

Älskar dig finis! <3

2012-01-16 @ 19:14:17
URL: http://baratilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: