Har ingen ork

Hello babes!
Hade ingen ork när jag kom hem här att blogga. Var med Melinda en stund också. Sitter nu i sängen och snart är det träning, Fys dessutom, skit! Orkar verkligen inte, är skit trött och vill bara sova, men jag måste gå. Skoldagen var som vanligt, Musik, Spanksa, No och Hemkunskap. Vi bakade hamburgare, ja med kött och det var så roligt såklar för jag är kött och blablabla..... Hahha ibland blir man trött. Jag försökte göra matteläxan men orkade inte det heller... Nu ska jag nog käka något litet och byta om, kommer få skit ont i huvudet på träningen för  att vi inte har haft fys på ap länge. Jaja får se hur det går, Hörs, Kramar!

Typ när jag fick min iPhone, GLaD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: