Frågor från Facebook

1. Är du singel? Japp
2. Är du player? Nej
3. Har du syskon? isåfall, hur många och vad heter dom. Ja 2 systrar och 2 bonusbrorsor. Sofia, Julia, Victor och Alfredo
4. Något är fel, den första personen/ personerna du vänder dig till? Alice, Natta och Sofia
5. Hur många kan du berätta allt för? Alice, Natta och Sofia till 100%
6.Har personen du höll i handen senast någon betydelse för dig? Kommer inte ihåg vem jag höll i handen.
7. Favoritfärg? Rosa såklart!
8. Bästa vän? Alice
9.Favoritprogram? Kollar inte på Tv men simpsons om jag måste välja
10. Är du svensk? Helt!
11. En underbar person? Många men Sofia får nog platsen, men hela min fina släkt är underbar
12. 5 personer som du älskar? Det kan jag inte peka ut, mamma, pappa, Sofia, Julia, bonusmamma och pappa mm
13. Vart är du nu? Hemma
14. En person som betyder mycket för dig? Farmor
15. Vem kan du berätta allt för? Alice och Natta
16. Favoritdjur? Hehe gillar inte sjur så mycket
17. Hur lång är du? 1.68 eller nåt sånt
18. Gillar du någon? Inte nu
19. Favorit film? Har svarat i ett tidigare inlägg
20. Vill du flytta? Isånnafall vart? Till USA, LA elle NYC Såklart som alla andra!
21. En snygg person? Tjej: haha VS modellerna. Kille: Justin Bieber
22. Mest minnen med? Alice, Jullan och Sofia
23. Favoritgodis? Fyll i meningen: jag är svag för... Choklad
24. Vad drack du senast? Vatten
25. En som du inte kan leva utan? Familj, vänner och släkt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: