Den 17 Januari TvåTusenTolv

Hej ni!
Sitter och käkar muffins och dricker Vitamin Well, gottigott! Skolan var bra, först musik sen spanska, No och till sist Hemkunskap där vi bakade muffins, dom blev iof inte speciellt goda men okej. Sen hade jag köpt min vitamin well på konsum och var påväg hem, men då skulle jag ta upp mobilen ur fickan men där var det ingen mobil. Kubbade tillbaka till skolan för jag visste att jag hade gölmt den i hemkunskapssalen. Jag kom in med hjälp av min mattelärare (hahah, snäll för en gångs skull.) Ska på träning sen iallafall, jaja blog u later! Kramar!

Haha körde iSwapfaces på Elias och Johanna i början av åttan, fyfan vad gulliga va? ♥


Postat av: hedda

lägg upp på fb!!!!!!!!!!

2012-01-17 @ 15:33:25
URL: http://heddaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: