11 Sanningar

Ibland är kroppen verkligen perfekt, ibland inte.
Hatar skridkor!
Är allergisk mot alla pälsdjur.
 Kollar nästan aldrig på TV.
Jag älskar mina kompisar.
Min familj är det bästa jag har.
Forever alone på alla hjärtans dag...
Killar ska inte få snagga sig, det borde vara olagligt.
Nr 13 var turnumret här!
Vill ha en pojkvän mer än allt just nu och vet precis vem jag vill ha.
Sommaren 2012 ska bli bäst.


Postat av: Julia

Bella, jag saknar dej! Lust att träffas snart? :) ♥

2012-01-25 @ 21:30:37
URL: http://juliacarnehagen.blogg.se/
Postat av: linda

Hej, du har sjukt många ifna skal till din iphone, har precis köpt en skulle du kunna säga vart du köpt ttill exempel skalet i den hära inlägget? bra blogg krram!

2012-01-27 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: