Q/A

Jag undrar vilken som är din favoritfilm?

Din favoritfilm?

Favorit film?

Jag har flera favoritfilmer, lite annorlunda än vad alla andra tonårstjejer skulle säga tror jag. Det är Forrest Gump, Gladiator och King Kong. Alla tre filmerna är sjukt bra och pappa har tvingat mig att se dom, Det gjorde han rätt i!

Vad du har för favoritapp och favoritspel i iphonen?

Hm det är svårt, det är väl spotify eller facebook. Och spel varierar lite, jag tar det nyaste och spelar det så jag tröttnar, och så går det om och om...

Dina bästa vänner?

Det är Alice, jag har faktiskt bara en allra BÄSTA vän och det är Alice. Har flera jätte bra vänner men bara en bästa vän.

Hur är din drömkille?

Gud jag vet inte, tycker Justin Bieber är sjukt snygg. Men han ska ha en underbar personlighet och gilla mig för den jag är. Sen måste han faktiskt vara snygg, iallafall i mina ögon. Svart hår är snyggt men tycker att Justin Bieber, Cristiano Rolnaldo och Chad Michael Murray (från OTH) är riktiga snyggingar.

Hur ser din framtid ut om du fick välja exakt vad du ville? :)

Drömyrke?

Vad vill du jobba med när du är äldre? :)

 

Det är inte svårt, just nu är min framtid fotboll. Jag vill bli fotbollsproffs, jag är typ den ända som inte "vill" bli en Victoria Secret's modell. Jag vill ha en underbar man och få 2 barn. Äh ska inte planera så långt fram men jag vill verkligen bli fotbollsproffs, Jag brinner för det!

 

Favorit mat?

Det är lättaste frågan, helt klart oxfilé med någon slags potatis och Bearneasesås!
Favorit Bluggaaar? Favoritbloggar?

Hm asså jag läser inte bloggar så ofta men jag läster väl:

torpenbergs.blogg.se

baratilla.blogg.se

tovewaldemar.blogg.se

melindaa.blogg.se

aliceanderstedt.blogg.se

systrarnaq.blogg.se

Kan ha glömt någon...

Besöksrekord?

Besöksrekord??

 

Haha har ju inte så många läsare men det är väl runt 40 per dag, har dessutom inte haft bloggen så jäääätte länge.
Favorit låt? SNÄLLA SÄG INTE ÄCKLIGT!!

Haha jag vet inte, det finns så sjukt många låtar man har minnen till och jo, äckligt är en av mina favoritlåtar atm Natta ;)

Finaste profilbild på facebook?

Helt klart den i somras när jag står och kollar över axeln och ler :)

Dina 5 bästa vänner?

Jag kan inte säga 5 bÄSTA kompisar men som jag skrev där uppe är Alice min bästa kompis.

 

Vilka står du närmast i klassen?
Det är väl Alice, Natta, Mathilda, Melinda, Fanny, Hedda, Johanna haha men typ alla :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: