Oj oj oj

Hej babes!
Shit vad dålig jag har varit på att blogga. När var det senast, måndagen den 13? Oj herre. Aja på alla hjärtansdag gick vi tjejer till pizzteria tallkrogen och käkade pizza, mums! Onsdagen gick bra med basket på idrotten. Torsdagen sjukt tråkig som vanligt i skolan. På fredagen fick vi lite sovmorgon, jag var med på första lektionen och skrev klart min bokredovisning på engelskan. På lunchen när jag satt med Melinda och Alice blev jag stekvarm och sade helt plörsligt: Jag tror jag har feber. De kände på min panna och bah: gå hem. Hahah låg däckad i sängen 2 dygn i sträck, käkade inget och gick på toa kanske 4 gånger från fredag eftermiddag, till söndag morgon. Jag skulle försöka käka middag på lördagen och drog mig, bokstavligen, upp för trappan. Jag stod i köket ungefär 5 sek innan jag sa: pappa om jag inte lägger mig ner kommer jag svimma eller spy. Så jag kutade ner för trappan och la mig i sängen. Men på söndagen åt jag och frisknade till.

I måndags kollade jag först på killarnas DM, dom gick SÅKLART vidare och slog ut aspudden, haha sämst! Killarna i min klass är verkligen sjukt duktiga. Sen var det en allmän tråkig dag somvanligt. Tisdagen började skönt med sovmorgon till 10.40. Sen var det sp, No och hemkunskap där vi gjorde soppa och äppelsmulpaj. Sen var det onsdag och tråkig dag som vanligt. Efteråt gick vi hem till Natta och filmade lite till vårt so projekt. Ja ni kommer troligen få se filmen. Sen idag var dagen bra, film på spanskan och film på engelskan, hah vi såg Easy A och jag hade berättat för Garca att det var ganska mycket tjejfilm men att den var bra. Han kollade mest bak på mig i klassrummet och gav mig konstiga blickar, ahhah. Sen var det lunch, no prov och svenska prov eller vi ska skriva en debattartikel. Sen skippade vi so:n för vi fick för Antina eftersom vi skulle filma till grupparbetet, på SO:n då. Vi hade vikarie och han släppte nästan inte iväg oss för Antina hade glömt att säga till honom att vi fick gå och filma. Jaja efter filmningen åkte jag till farsta och tog kort till mitt spelarleg. Bilderna blev sådär men skit it. Sen åkte jag hem och kollade DH. Åt och nu sitter jag här. Jag bloggar mer sen, Kramar!

Jag och Timon på alla♥dag och semlor som jag och Natta bakade på HK.

Soppan och smulpajen och jag och Sofia för måååånga år sen.


Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Jag bah, Antina du sa ju aldrig till vikarien att vi skulle få gå!

Antina: Aha, men jag trodde inte att ni ens skulle gå till lektionen.

Say Wallander?

2012-02-25 @ 15:56:03
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: