Ge aldrig upp för att någon gång kan du komma tillbaka

Hola amigos!
Sitter här hemma och har precis fikat med Jullan och pratat om allt mellan himmel och jord. Gårdagen var lugn, vanliga tråkiga lektioner och så. Gick hem till Alice och fotade. Öppet hus och sm träning på kvällen sen. Idag var dagen rätt kul, började med engelska där vi bara läser en bok. Sen hade vi lunch halvklass och no halvklass, gjorde så att killarna inte kom för sent för en gångs skull, tacka Bella liksom. Efter det var det svenska och det var lugnt och faktiskt ganska kul. Sen so i datasalen där Melinda gick in på stadslaget och skulle se vilka som gick vidare, och ser man på, jag var en av dem. Jag gick på en uttagning i somras men gick inte vidare och nu kom jag tillbaka. Skit kul! Sen ropade Cesar ut att jag hade gått vidare i hela datasalen.... Jaja är iallafall väldigt glad nu! :)

Tagen från http://aliceanderstedt.blogg.se/ ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: