FAAAAAAAN SÅ JÄVLA NÄRA!

Hej ni där hemma!
Sitter nu i sängen. Jag sov hos Natta inatt och gick hem i morse och satte mig och kollade DH. SM gick okej, Fast nä, eller vad ska man säga? Vi vann de 2 första matcherna och allt hängde på den tredje. Vi skulle spela lika eller vinna, då hade vi fått åka till Göteborg och spela final. Men så vinner dom där med 5-4 skit orättvist! Hade man räknat på bäst i gruppen hade vi vunnit men nu räknade dom på nåt konstigt sätt och Eskilsbajstuna får åka till Göteborg, FML. Vi var så jävla nära!
Bajen P97 var där också, men såg faktiskt bara Garca och hälsade på honom. Vi kollade också på en liten stund av deras match och snackade om Seb och hans frilla, tills vi märkte att hans föräldrar satt typ framför oss. Höll på att garva ihjäl oss då! Vi värmde upp och killarna slog typ upp dörren på mig, dom visste att det var vi och tajmade in det...., jag var längst fram och jag skrek som fan, hoppas dom inte såg att det var jag! Jag svär mycket men är så sur, vi skulle gått vidare, vi skulle fått spela final i Göteborg!
Jaja idag har jag bara kollat DH typ. Ska käka och träna på bosön sen ikväll. Imorgon blir det DM med niorna, fotbollen tar över mit liv, haha tur att jag älskar det! Kramar!
Glöm inte frågestunden, svarar snart!

För mig är ni bäst!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: