DÖD

Tja tja bloggen!
Hur mår ni? Själv är det okej. Killarna var på mig som iglar idag och pratade om mitt köttande och tacklade in i mig, det hade flugit åt dem nåt helt insane. Cesar sa tillochmed: Oj shit köttarn gick förbi mig, när jag gick förbi honom, sjuka dem är! Skolan var lugn, Musik, Spanska, No och Hemkunskap där vi gjorde typ godaste potatisgratängen med kyckling! Gick hem till mig med Alice och bakade chokladbollar och snackade. Blev nog de bästa chokladbollarna jag någonsin har bakat. Sen var det träning fast vi satt bara och lyssnade på vår sjukgymnast. Tog en dusch när jag kom hem och nu sitter jag här. Ska plugga lite och sen sova, hörs imorgon, Kramar!

Postat av: Emelie

gud vad gott med chokladbollar :)kram <3

2012-02-07 @ 22:16:39
URL: http://emiisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: