TRÖTT

Hola!
Sitter här astrött. Efter skolan igår åkte jag med Alice och Melinda till farsta, hittade en jättefim tröja på H&M. Ni får se den nån annan gång. Sen drog jag hem och åkte till pappa. Åt middag och åkte till IP för att kolla herrlagsmatch med Melinda. De vann med 2-0! Sen hälsade vi på vår sköna målvaktstränare som står i Herrlaget och är jätteduktig. Melindas pappa skjutsade oss hem till mig där vi kollade på ungefär halva el clasico men sedan blev vi så trötta så vi lade oss, vid typ 12..
Börjkjade åtta idag och gick upp vid typ 7. Fixade oss men åt inte nån frulle eftersom vi åt det på hemkunskapen i skolan. Det var helt ok gott men åt bara 1/4 scones eftersom jag aldrig är hungrig på morgonen. Dagen rullade på och vi hade slöjd, NO, Musik och så skulle vi ha haft SO men vi gick till fel klassrum så vi gick efter 20 minuter, stackars lärare. Men vi trodde vi hade vårt gamla SO klassrum men tydligen inte såg jag på vägen hem. Vi får säga det till den nya SO läraren... Jaja jag har inte gjort så mycket efter skolan. Ska hitta på en grej att ta med till engelskan och berätta om och kolla på pretty little liars tror jag nu. Sen blir det tidigt i säng! Bloggar troligen imorgon.
Kyssar!

Bildbrist typ osv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: