Today

Hej!
Jag vaknade upp hos Melinda i morse och vi gick och köpte frukost. Melinda skulle spela match sen men hon kommer hit ikväll för min mamma ska bort så det blir mys. Fick skjuts av Melindas pappa hem till pappa och hjälpte honom att måla tills färgen var slut iallafall. Sen var jag lite med min underbara lillasyster, men sen skulle dem iväg så jag gick hem till mamma igen och nu sitter jag här. Ska käka fläskpannkaka ikväll, så jäkla gott! Sen ska jag typ köpa nån frukt och doppa i choklad tänkte jag, och jag och Melinda ska väl kolla någon film. Men uppdaterar mer om det senare. 
Kyssar!

En jättegammal dålig bild på mig och Julia när vi pussar varandra.Åh vad jag älskar dig!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: