Städat

Hallå!
Mitt senaste blogginlägg var kl 10.29, så sen kl 10.45 till 15.04 städade jag och rensade i mitt rum. Fyfan vad jobbigt det var, trodde jag aldrig skulle bli klar. Jag rensade ut från ett utrymme med massa barnsaker och småskit. Det var så jobbigt, men blev klar och tog en dusch, bestämde med Jullan att jag skulle följa med henne, Natta, Hedda och några av Heddas kompisar till sommarkrysset på grönan. Haha inte minm stil riktigt, men det blir säkert  kul, speciellt att träffa mina gamla vänner, saknar dem väldigt mycket. Jag har ju dessutom gratis inträde på grönan . Jag har precis sminkat klart mig och plattat håret. Ska vara vid tunnelbanan i Tallkrogen vid fem så ska väl hoppa i några kläder och bara chilla en stund. Sen drar jag. Bloggar efter.
Kyssar!

Lite före och efter, men det var MYCKET mer i dendär grejen, den var ÖVERFULL.


Ganska stolt över mig själv. Jag städade i 4 timmar utan avbrott. Duktig tjej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: