Måndag

Hej alla!
Hade skitkul med mina gamla vänner på grönan i Lördags, vi åkte hem efter och hämtade pengar och klockan 23 drog vi till donken för nattkäk eftersom ingen hade ätit middag. Mysigt som fan. Gick sen hem till Jullan och vi satt på hennes veranda och bara snackade. Asmys ju! Sen drog Natta och Hedda och jag sov hos Jullan. 
Till söndagsfrukost blev det pannkakor, sen drog jag och Jullan in till stan och shoppade lite, jag skolshoppade saker och det kostar en del men måste satsa när man nu ska börja nian och allt. Sen åkte vi hem och ringde Natta och Hedda för att komma till Jullan och vi kollade handbollen. Så himla otur att Sverige förlorade!!! Sen gjorde jag och Jullan mat och Hedda och Natta gick hem. Det blev asgott. Lövbiff med stekt skivad potatis. Mums!
Sen kom Hedda och vi satte oss ute på verandan igen och snackade. Gick hem vid tio och satt och pratade lite med Sofia och Erik. Sen skulle jag sova efetrsom jag skulle gå upp typ 7 imorse, jag skulle till läkaren och prata lite med honom om mitt knä. Det gick bra och så, sen fick jag fylla i massa blanketter om knät, smärtor m.m.
Åkte hem och tog det lugnt. Alice kom och vi spelade spel, haha, och snackade och hade allmänt mysigt som vanligt. Min bästavän! Sen åkte jag till träningen och kollade, åkte hem och nu sitter jag här. Ska äta snart tror jag. Får se vad som händer ikväll och så. Men bloggar senare. 
Kyssar!

Hahahahhahahah asså kolla mig!!!

Donken FTW!♥

Tallis och Gubbis blir bondgårdar

Me, myself and I♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: